2012自身大事回顧

見到電視台有香港大事回顧又有國際大事回顧,等我都反省下做下回顧.

先講工作,今年有幸可以轉長工.因為唔係做番我一直以來做的晶片,好多人都話浪費左我以前的經驗,不過我唔介意.因為我知道公司係香港好少tech位,難得我新上司肯要我,都唔敢話加人工升職.轉左之後因為又要同中東客溝通,又要同美國同事開會,工作時間長左好多,不過我呢班新同事都好友善,好幫我.雖然辛苦,不過我都明白新產品係咁.

愛情方面,仍然交白卷.本來係網上識左個日本人,可惜最後都傾唔埋(釣魚台係我地中國既!),睇來網上都係唔得.唯有繼續努力搵下其他方法啦!

身體方面,自從轉team之後,壓力好大,所以身體都唔太好,而且好多時食完飯就坐低傾電話會議,肥左好多(又要買衫褲).我最近見轉左長工,公司又續左租,所以簽左一個gym的3年約,2013打算開始做下運動.

屋企方面,因為澳元高企,阿哥俾公司炒左,而家都未搵到工.所以最近返港多左.都好,因為佢可以幫下照顧阿媽.至於父母,我老豆成日話自己唔舒服唔出街,我都無理佢.阿媽就真係睇住佢身體差左,本來好想請個賓賓幫下佢手,但佢又唔鍾意屋企多個人係度住(其實我都唔鍾意),所以一直唔成事.唯有有時間我就幫下手,不過見佢明明好想瞓多陣,為左我地都撐起身煮野俾我地食,真係明白到母愛個種偉大法.

旅行方面,我去左2個新地方:新彊仲有美國.而且係轉工中間帶父母去左一轉澳洲.出差方面只係5月同12月去星洲,9月去美國2星期受訓,8月去左上海.新部門好窮,睇來有排都唔使點出差(今年都係因為啱啱轉部門先可以去美國,而且上司生仔無出差有錢剩先可以去星洲).可能老了,我而家都唔多願出差,所以我估應該無咩問題.

今年可能因為真係老了,覺得好多事睇法都唔同左,開始化了,學識由唔同角度去睇件事,開始比較正面去處理事.

對2013年,希望工作快的上手.希望可以有多的自己時間學下其他野,而家搵緊有咩學,有想過學中醫,不過我份人通常做事只得3分鐘熱度,都係睇下點先.

1 Comment (+add yours?)

  1. 港佬
    Jan 14, 2013 @ 16:13:51

    唉, 我都未有時間寫, 好厲害呀你~~
    BTW, 工人我真係以前無諗過會請, 但係當你接受左, 你會知道可以好幫到你手(當然要請到個好的啦)
    你新工作點呀? 我都係2013又按左掣request轉team…anyway, 希望你工作之餘都注意健康, 我好多時都趁中午去跑下or晚上跑, 等自己可以鬆弛下.
    加油呀!!!

    Reply

Leave a Reply

