130430 – 澳洲睇演唱會

澳洲紙咁貴,我當然唔會真金白銀去睇演唱會啦.話說上文講到同我4月份一齊出差的美國同事S份人好可愛,呢度可以解釋到點人見人愛,車見車載法.

S係我based係美國總部的同事,由於時差關係她4月27日到OZ,我雖然早過佢到不過請左2日假伴屋企人,28日先同佢會合所以27日佢自己一個.

故事就由此開始:話說S27日自己食完飯去酒店內的酒吧飲酒.飲到半夜有個好高大好性感的男士坐係佢旁邊後來仲問S攞煙食(等我以後都放包煙係身先).好自然地佢地傾起來.S飲到有少少醉問人係咪做金融(雖然後來佢自己都話人地化晒妝畫晒眼線點睇都唔係做banking)?男答自己係英國一隊ROCK BAND的成員,S心想成日都有人車大炮話自己係咩名人,搞到佢都差的想答自己係富豪大亨個女.男問佢來緊幾日有咩做,S答”你睇我一個人係度飲酒就知我幾多節目啦,無野做呀”.男話”我來緊有個演唱會你都來睇啦”,S膚顯(唔記得點寫遲D補返)佢話”好呀等我上網買張飛啦”.男話”所有飛賣晒啦,你有興趣我請你去唔使買0架”.S酒醉都仲清醒話”我同埋個同事出差,如果有飛我要2張”然後俾左自己張卡片男方.

後來S上網查先知原來男方真係band友,但係個晚大家都醉醉地都唔知係咪吹水0既.而且個晚之後S雖然見過佢地個主音(S話我地有日係lift都撞到佢,不過我完全無印象,所以我都估唔係我鍾意個種靚仔,後來見到完全係典型英國”死靚仔”一個)幾次但無再見到男方了,所以唔知人地係咪記得.我同S講平常心,如果真係聯絡我地,我地就去睇如果唔係咪算.結果開show前一日,個band manager用電郵聯絡S問我地係咪真係有時間去.既然唔使錢我地當然話去,人地就留左3張飛(唔知點解3張?)俾我地.S唔想浪費人地一番心意仲即刻係公司度問有邊個可以一齊去.我係OZ Office都唔識人淨係識A君個老闆.但A君老闆個晚唔得,不過全靠佢幫我地問到原來reception妹妹係個隊band 0既fans,所以我地3個一齊去.本來我都係抱住有得去就去,無就算.而家有得去,搞到我都緊張埋,結果仲買左一埋行頭去睇concert(我帶去0既全係返工衫,唔適合睇rock show).而且我同S仲係個幾日猛聽隊band的歌費事到時一首都唔識.好彩隊band只係出過幾張CD,還好.

結果個show真係好rock,嘈到拆天,個主音不愧係後生仔,成個幾鐘係度跳來跳去,S個”男友”就cool曝.去睇show既全都係後生女多,少量後生仔,我同S真係將全場既平均年齡向上拉高左唔少.S既飛原來包埋after show party既.係完show後可以係會場個bar度同隊band吹水既.個show 9:30pm開始10點幾未到11點就完.Reception妹妹第日要一早返公司開門等唔到隊band出來就走左.佢離開左都無15分鐘,隊band就出來了,S個”男友”仲有過來同我地吹左下水,真係好有禮貌.

由於第日我地都要返工,所以雖然S好唔情願我都拉左佢走,走時都成點幾啦.雖然第日返工眼瞓到死,不過有咁好玩的經歷都唔錯啦

1 Comment (+add yours?)

  1. 港佬
    Jun 21, 2013 @ 14:14:48

    你就好啦, 仲可以成日出差…

    Reply

Leave a Reply

