2017泰遊行之行

今次出行因為媽咪唔方便上落,大部份都係行路同坐的士.

一出機場聽左達人教坐的士去酒店,講好價就上.機場的士站有分短途定正常或大車,難度系數唔高.不過插曲一係由出境大堂到地下搭的士個段路有一個好似過山車咁0既扶手電梯,我阿媽搭到猛話驚.插曲二的士佬可能口音問題我聽到佢話400Bhatt但落車佢話係500,達人話500Bhatt或以下都屬正常所以照俾.

另一達人教話曼谷搭Uber好平,我為左方便搵路,出發前搵F係旺角金魚街買左張上網卡,港紙40可以用7日4G網絡(首2GB係4G網速,之後慢D).我去翟道翟個程試下叫Uber,坐左百零Bhatt,大約廿幾蚊港紙,勁平.返酒店因為怕唔知點約上車地點,我地搭普通的士300Bhatt.不過臨走前一晚臨時想去Waterfront夜市,又膽粗粗叫Uber去,來左架香車美人.架車真係香噴噴架,個司機亦都真係靚女,講野又溫柔.不過唔知係佢唔識路定係撞正塞車行邊都塞,坐左成個鐘都未去到,後來個段我同家姐計住時,個紅燈9分鐘先轉一次燈,每次過4架車左右(我地後來懷疑係因為要讓D電單車行咁D先可以行).坐到成7點幾都未到,我地決定叫佢返Big C放低我地.呢程就冤枉咯,成4百幾Bhatt,慘在去唔到嘛(我而家都唔敢話俾屋企人聽幾錢).所以結論係Uber確係平,不過司機好似唔係好識路,而且溝通有困難(車我地去翟道翟個位全程無同我講野,美人因為同車時間長,靠Google translate溝通).

的士感覺上專業D,講好價,佢會用最快路線送你到目的地,而且我係翟道翟返酒店個司機英文好好,仲話我地知佢一日要俾700Bhatt俾公司,我地仲笑佢走2轉我地呢D就差唔多可以返屋企休息.

去到曼谷又點可以唔搭Tutu.我同家姐第一晚放低媽咪係酒店休息去Siam Paragon想買折好0既蟹肉。結果試食手信同買外賣耐左,為怕媽咪肚餓我地搭Tutu。不過無經驗未講價就上左車,結果個程5分鐘0既Tutu要成200Bhatt.

至於行路,不得不又讚下我地間酒店位置好.行去水門都可以行天橋去.(不過我地無去到水門市場,轉左去一間專賣衫既商場.個度的衫都唔算好貴,我同家姐都買左條裙

Leave a Reply

