2017泰遊行之買

去泰國買野係必做的.我地去左幾度買野

Central World有蝴蝶袋專門店.不過我地無朋友特別要送,所以無買(其實係後來無時間去).另外Central World換錢比機場抵好多.機場換3.95,Central World有4.3.Big C個邊都有得換,大約4.2.

Siam Paragon超市聽講有折蟹肉,不過我地可能去得夜,見唔到.不過我家姐勁鍾意佢地個度D果仁舖面米通,79-99Bhatt一包,佢買左成10包.我縑佢熱氣買左2包俾同事食.Siam好似有好多野買,下次再去,可能要住Siam.

翟道翟JJ Market好大0既露天市場.我買左100Bhatt有4樽0既香油(經驗係唔好插晒佢俾0既樹葉等佢吸得慢D),送俾女仔,細細份又香噴噴.泰式銀包仔(細0既10Bhatt,大0既有隻象0既我地講完價80Bhatt有4個),我買左一堆放係屋企等阿媽派俾人,結果佢看更又派,對面個印印又派,派得好開心.大象手袋,800Bhatt 2個,阿媽家姐一人一個.新鮮芒果干,140Bhatt一包.小老闆紫菜,100Bhatt一包,買3送1.藥品,我有買不過好似Big C個層間藥店平D.我買左條繡花手繪半截裙,講完價320Bhatt,真係抵,花園街都唔得.我地又係度試腳底按摩,200Bhatt20分鐘,未做過平平地試下自己鍾唔鍾意先.做完隻腳真係輕左.呢度可能早D去好D,人少D又可以講下價.

Big C買公仔麵,魚露,生果小老闆,百力支都好平.我今次無食到青咖哩買左包青咖哩公仔麵,50Bhatt6包,麵細D不過青咖哩好味.我買左盒花花型0既餅(?)俾F做手信,好彩佢話未見過.

Big C同層有間藥店,價錢都幾平.不過我真係唔知買咩藥,虎標平時都無用,買左D蜈蚣丸話醫咳(家姐食左話無效),搽肌肉痛0既膏,阿媽話唔錯.蚊膏35Bhatt一盒.

我地酒店對面有間迷你Boots.我無搵到有咩買,只係買左盒粉餅.買佢因為我剛好要買粉餅佢又有特價108Bhatt美白版(另有自然版不過賣晒),係機場Boots賣正價425Bhatt.

係水門市場附近有間Festival Mall,個度有2個MALL,其中一間D野精緻D,我同家姐買左條連身裙,700Bhatt兩條.仲搵到件無袖衫,家姐激讚話返屋又得去街又得,不過要350Bhatt無價講,我最後無買到.

我地今次換左2500港紙,洗剩差不多2000Bhatt.另外Uber同Big C係用信用卡0既

 

 

 

 

 

Leave a Reply

