2017泰遊行之食

我本身都幾鍾意食泰國野,聽講曼谷食野又平又好食,本來對呢次期望好高,結果有些失望.主要原因我相信係因為我阿媽同家姐.

首先我阿媽唔行得,成日話唔想出去食叫我地買返酒店俾佢食,變左選擇少左好多.而且唔知點解去到泰國佢話要食濕濕地但唔要魚旦河…搞到我地差唔多要買韓國或者日本野佢食.

跟住我家姐話自己有糖尿,食咩都話甜,搞到好多時D食物都係我食晒,所以後來都唔敢多叫.

加上唔知係咪我地酒店近四面佛,係遊客區,食野唔係想像中平.我地第一日去Central World一間泰菜館食,一個椰青都要95Bhatt,差不多無食咩都要400Bhatt.係Central World外面小食檔,我阿媽睇到有榴槤話要食,我家姐要左一份好新鮮0既金枕頭,成百蚊港銀,味道係唔錯不過一D都唔平咯.

後來我地發現Big C樓上有美食廣場,50Bhatt有交易,而且咁近我阿媽都敢行去,所以日日都係個度食…個度食野要先買張卡,金額由你決定,用唔完可以退番俾你,無手續費,不過要俾現金.我有次放左400Bhatt諗住實有淨,結果要補錢.

雖然我都堅持食左豬手飯,冬陰功湯河,芒果糯米飯(呢樣係我家姐話要食,結果一如所料大部份落左我肚),椰子雪糕.不過飲唔到泰式奶茶,食唔到青咖哩,又無食過海鮮,沮喪…

Leave a Reply

